Nå er det en endring på eFaktura, og du må velge mellom å få alle regningene på papir, eller alle som eFaktura. Dette gjør du ved å huke av for «Ja-takk-til-alle» / «Alltid eFaktura» i nettbanken din.
Bits, finansnæringens infrastrukturselskap, har med oppdrag fra Finanstilsynet besluttet å avvikle den gamle eFaktura-tjenesten.
Dine fordeler ved å si ja takk til alle eFakturaer
Hvis du allerede har tatt valget i nettbanken din om alltid å få regninger som eFaktura, fortsetter alle avtaler som før og du får alle nye automatisk inn. Smart valg! Du trenger ikke å tenke mer på hvordan vi sender regninger til deg.
Hvis du ikke har tatt valget i nettbanken din, kan vi ikke lenger sende deg eFaktura. Eksisterende eFakturaer blir avviklet og regningene kommer på papir i posten i stedet.
For å få nye eFakturaer fra oss må valget i nettbanken gjøres nå.
Vi sender ikke lenger eFaktura «på vegne av» andre enn deg selv. Alle regninger sendes heretter alltid til den som er oppgitt som mottaker på eFakturaen og får denne presentert i nettbanken. Snakk med banken om behov for å inngå automatisk trekk på Avtalegiro.
Hvis du har spørsmål om eFaktura kan du ta kontakt med banken din eller les er her.